Az Arduino egy nyílt-forráskódú hardver, szoftver és tartalmi felület kiterjedt közösséggel. Célközönsége mindenki, aki interaktív projekteket szeretne készíteni.
Az oktatási csapat és a küldetés
Az Arduino Education az Arduino oktatási szakértőkből, tartalomfejlesztőkből, mérnökökből és felhasználói élménytervezőkből álló elkötelezett csapata. Újgenerációs STEAM (természettudományos és művészeti) oktatói programok fejlesztésével és a tanárok, illetve diákok tanulási folyamatának támogatásával foglalkozunk.
Alkalmazások
Az Arduino technológia a következőkben van jelen:
Fejlesztés: széleskörűen alkalmazzák többek közt az egyetemi mérnöki képzésben, a dolgok internetében (IoT), robotikában, művészetben és tervezői munkákban is.
Oktatás: Számos középiskola használja termékeinket, hogy a gyakorlatias módszerek segítségével tantárgyakon átívelő tantervek céljait fejlessze gyakorlatias módszerek segítségével.
Játék: Általános iskolákban és otthonokban olyan Arduino által üzemeltetett játékok a fizikai programozás, logika, építő készségek és problémamegoldás világába nyújtanak bevezetést.
Pedagógiai célkitűzés
Az Arduino oktatási környezet a projektalapú oktatás kreatív folyamataira épül és a diákok interakcióira, illetve a csoportmunkára helyezi a hangsúlyt.